Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Andy

|
Geplaatst: 12-11-2015 11:12:37 Onderwerp: Scania R730 V8 "Imperial" |
|
|
hoi allen,
vandaag ben ik begonnen met een nieuw projectje, de Scania R730 V8 "Imperial"
zoals gewoonlijk is men eerste taak de cabine in elkaar te steken zodat deze kan voorzien worden van kleur en wat tijd krijgt om deftig uit te harden alvorens de decals te plaatsen en de vernis erover te zetten zodat deze ook voldoende kan uitharden.
nadat de cabine in elkaar zit en voorzien is van de eerste laag verf begin ik aan het chassis om dit te voorzien van een laagje verf.
als ik zover ben komt er een updateje met enkele foto's.
grts Andy |
|
Terug naar boven |
|
 |
Andy

|
Geplaatst: 12-11-2015 22:48:06 Onderwerp: |
|
|
hoi allen,
ik heb de cabine in elkaar net als de spatborden en zijfenders.
ik heb deze al voorzien van een likje verf zodat deze goed kunnen drogen voor de volgende stap.
nu ga ik het chassis en de motor in elkaar steken.
grtjs Andy _________________ tips en tricks zijn altijd welkom, vragen mag je altijd stellen en zal proberen er een antwoord op te geven. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Andy

|
Geplaatst: 13-11-2015 15:27:14 Onderwerp: |
|
|
hoi allen,
kleine update tot nu,
chassis steekt in elkaar klaar voor een laagje verf straks.
nu de motor in elkaar steken zodat die straks ook voorzien kan worden van een laagje verf.
grtjs Andy _________________ tips en tricks zijn altijd welkom, vragen mag je altijd stellen en zal proberen er een antwoord op te geven. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Andy

|
Geplaatst: 15-11-2015 22:14:21 Onderwerp: |
|
|
hoi iedereen,
heb gisteren nog de motor in elkaar gestoken en deze en het chassis voorzien van een kleurtje.
.
vandaag ben ik bezig geweest met de decals langs 1 zijde op de cabine en zijfender alsook op de bumper.
deze heb ik dan bij wijze van dryfit op het chassis geplaatst om eens te kijken welk het effect gaat zijn.
natuurlijk heb ik voor jullie enkele foto's hiervan genomen.
|
Terug naar boven |
|
 |
Andy

|
Geplaatst: 17-11-2015 00:39:26 Onderwerp: |
|
|
hoi allen,
ik heb vandaag de rechtse zijde voorzien van de decals als eveneens de voor en achterzijde.
deze daarna nog voorzien van een laagje vernis.
ondertussen ben ik begonnen aan het in elkaar steken van het interieur.
ben nog aan het denken over de kleur voor het interieur.....
en heb nog enkele onderdelen voor het chassis voorzien van een laagje verf.
grtjs andy _________________ tips en tricks zijn altijd welkom, vragen mag je altijd stellen en zal proberen er een antwoord op te geven. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Andy

|
Geplaatst: 21-11-2015 23:15:08 Onderwerp: |
|
|
hoi allen,
ik heb weer even wat te hevig geweest en bij het bouwen vergeten foto's te nemen, bij deze:
|
Terug naar boven |
|
 |
|