Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Andy

|
Geplaatst: 23-11-2015 22:51:51 Onderwerp: Volvo FH 16 XL "Viking" met verlichting |
|
|
hoi allen,
ik ben vandaag begonnen aan een nieuw project.
men Viking met verlichting.
ik ga proberen dit project stap voor stap in woord en beeld te brengen.
wat heb ik reeds gedaan, ik heb de bumper al in elkaar gestoken en voorzien van gaatjes voor de lampjes:
de kop van de trailer en de achterzijde ook al voorzien van de gaten voor de lampjes:
ik ben nu bezig met het in elkaar steken van de cabine en het uitdokteren hoe ik men trailer zijverlichting ga verdelen.
grtjs Andy _________________ tips en tricks zijn altijd welkom, vragen mag je altijd stellen en zal proberen er een antwoord op te geven. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Andy

|
Geplaatst: 26-11-2015 14:42:19 Onderwerp: |
|
|
hoi allen,
Ik ben gisteren bezig geweest met het verder in elkaar steken van de bak van de frigo, deze voorzien van de nodige gaatjes voor de LED's en de chassis voorzien van de nodige slipjes om de draden door te leiden. het dak van de bak heb ik niet vast gelijmd om achteraf eventueel een stuk lampje te vervangen.
De Pallettenbak ga ik gebruiken voor de batterijen in te steken alsook de chip's in te huisvesten.
Ook heb ik reeds de spatborden met de zijfenders gemonteerd aan elkaar, dit om het later te bevestigen aan het chassis te vereenvoudigen.
Tevens heb ik de spatborden reeds voorzien van de nodige gaatjes voor de verlichting, dit zoxel van de trekker als van de trailer.
Nu wordt het tijd om de eerste laagjes verf erop aan te brengen. Ondertussen kan ik me bezighouden met het interieur en de motor van de trekker.
grtjs Andy _________________ tips en tricks zijn altijd welkom, vragen mag je altijd stellen en zal proberen er een antwoord op te geven. |
|
Terug naar boven |
|
 |
Andy

|
Geplaatst: 01-12-2015 20:39:29 Onderwerp: |
|
|
hoi allen,
heb de afgelopen dagen bezig geweest met men projectje.
heb de led's erin geplakt, deze verbonden met elkaar en uitgetest.
er moeten nog wat led's verbonden worden met elkaar maar dat is voor een later stadium.
alvast de foto's hoever ik op dit moment sta:
zover sta ik dus voor de moment.
|
Terug naar boven |
|
 |
|